Bounce - en dansföreställning



OMG, här pratar vi om en föreställning i världsklass. Den var så sjukt bra. Har du inte sett den så tipsar jag om att gå och se den. Se! Här pratar vi om en föreställning där publiken tas in. Man står upp hela föreställningen, å förflyttar sig runt i lokalen vid olika tillfällen. De dansar alltså i 360°, då du får vara beredd på att vända på dig. Grymt som dom utnyttjar hela stället.

Jag har precis lyckats bli varm med en massa te och mitt vintertäcke. Hela föreställningen avslutades med en massa skum. Å som vi var där och hoppade runt! Sjukt kul. Dansarna var riktigt duktiga och bjöd på en ordentlig föreställning blandat av våld, krig å kärlek. Å tro inte att du bara ska stå å titta på! Nej nej, du får hela tiden flytta på dig. Ibland även titta uppåt för att hänga med. Helt klart en kul grej som gör sig annorlunda...

Vi bokade biljetter via ticnet här i veckan. Hur ska man annars fira valborg? ;) Innan föreställningen var jag å Tora ute å åt middag. Det var mys. Sen kom Jejca å när vi var klara mötte vi upp Micki i slussen, för att sen ta oss till Orion teatern.
Efter allt var dom flesta av oss genomblöta, haha. Men det var det värt!

En skål för Bounce caution!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Knew u'd like it ;)

2009-05-04 @ 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0