Detta kan bli en farlig tripp om det vill sig illa


Hit ska jag snart, snart..

Japp, jag å Lena ska strax ta en liten tripp till Ikea vid Kungens kurva! Jag ska kolla på förvaringslådor till klädkammaren och en smal spegel att ha i hallen! Det där med spegel är nåt jag verkligen saknar. Liiiiiiite jobbigt att kliva upp på toastolen varje morgon när man ska se hur allt ser ut. Dessutom tror Magnus alltid att toaletten ska gå sönder då, haha! Hur tung tror han att jag är egentligen? Nej men spegel är ett måste..

Jag: Magnus, ska du med till Ikea?
Jag får inget svar..... helt tyst...
Jag (fast mycket högre): Magnus, ska du med till Ikea!!???
Magnus: Helst inte...

Så nu har jag förberett mig på ett ikea-besök genom att äta tre varmkorvar. Man blir ju alltid så nedrans hungrig när man knatar omkring där. Å vem förknippar inte ikea med varmkorv? Fast nu åt jag den hemma istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0