Ett snabbt inlägg

Hej hopp!

Jag sitter här hos syrran å kollar på talang 2009. Vi kollade just klart på filmen Hairspray, som faktiskt var riktigt bra (är inget större fan av musikaler egentligen) samtidigt som vi mumsade i oss kolaglass och chokladkakor. Jag kom hit vid tre å sen dess har vi hängt här å bara haft det trevligt - syskon emellan..

En uppenbarelse jag fick (som man egentligen vet om eftersom det är så logiskt, men som man inte tänker på...) är att bebisar i magen både kissar & bajsar å så gapar & sväljer dom. Hum.  Min kära gravida syster skrattade gott åt det när hon såg min reaktion samtidigt som hon berättade.

Vi har också kollat på en massa namn. Det finns sjukt många söta namn som man inte har tänkt på alls! Jag kan helt klart förstå föräldrar som får beslutsångest.

Nej nu ska jag återgå till att vara social!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0