Förlåt, förlåt

Hej gullisar!

Jag är ledsen att jag har låtit bli att blogga på ett tag. Det har varit lite av en bloggtorka. Eller rättare sagt har jag haft så mycket annat i huvudet, som jag liksom inte kan skriva om än heller. Jag får helt enkelt kompensera det med att ta er med på en spännande helg som kommer. Det är party som gäller!

Idag var jag och Magnus och provade en "ny" pizzeria här i området. En vän till Magnus rekommenderade dom. Så Magnus testade deras pizzor å jag deras sallader. Min sallad var i alla fall sjuuuukt god! För att inte tala om fräsch.

Betyg: ♣♣♣♣ (av 5 möjliga)

(Magnus betyg på pizzan som han åt har jag ingen aning om. Han var sjukt hungrig när han åt den också, så han var nog inte heller i det bästa tillståndet till att bedömma maten heller...)

Nu ska jag fortsätta kolla på tv, kollar på nån serie på 4:an. Sen ska jag hoppa i säng, för imorgon bitti är det biokemi som gäller. Så då måste man vara i ett bra tillstånd, för att fatta nåt.. Tur att Mia kommer va där ;)

Kommentarer
Postat av: jejca

4 harbajs av 5 möjliga? sweet ;)

Biokemi låter kul, ses imorgon kväll!

puss

2009-04-30 @ 00:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0