God natt, sov gott, dröm sött



Nu ska jag å söt gå och sova ;)

Jag tänkte ta med mig mina fyra favoriter och mysa mig till sömns. Jag kan verkligen behöva lite avkoppling. Min kropp skriker efter det. Den är spändare än vad den någonsin har varit. Hua. Jag fattar inte riktigt hur jag lyckas med det. Men när jag klämmer på vissa ställen i nacken så strålar smärtan ner till strax under skulderbladen, på samma sida. Läskigt.

Magnus: Älskling, ska vi gå och lägga oss tillsammans snart? Så kan jag klämma lite på dig.
Jag: Ja (skriker inombords pga att all stress har satt sig fysiskt i kroppen) vill du klämma på min nacke? (????????)
Magnus (med världens sötaste leende): Ja det kan jag göra.

DET mina damer och herrar - det är kärlek!
Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0