Magnus är en äkta impulsshoppare!

Vi var nyss på Mio för att kolla in klädhängare och skoställ till hallen. Börjar bli lite smått jobbigt att gästerna inte har nånstans att hänga sin jacka.

Men det vi kom hem med är att vi har köpt ett matbord! Hahaha. Magnus blev så kär i ett som var på rea. Så han var tvungen att köpa det. Jäkla tur hade han också. Det var slut på lagret men dom hade 3 stycken kvar på centrallagret som han kunde skicka efter. Så om cirkus en vecka så kommer matbordet. Då ska vi tjacka 4 stolar som vi också har hittat på Mio.

Jag måste hålla med om att det är sjukt snyggt. Å nu får vi ett finare och mer komplett kök. Men jag kan inte låta bli att asgarva när jag tänker på det. Magnus är fan värre än mig. So cute :)

Kolla vilken pudding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0