Mina inköp

Ja igår var det ju Ikea som gällde, mer om det kan ni läsa här.

Jag fick så klart med mig lite grejor hem också


Men min spegel ska jag hämta en annan dag. Hade svårt att bestämma mellan två stycken vilken som skulle passa bäst, men nu vet jag (tror jag). Å jag glömde ju mäta (typsikt mig!!!) inne i klädkammaren så jag hade ju ingen aning om vilka mått på förvaringslådor jag skulle fylla. Det blir helt enkelt också till nästa gång.

Fast jag måste säga att jag faktiskt bara fick med mig bra saker hem. Yey!
Fick även med mig ett par djupa tallrikar. Gröna å fina va dom!

Nu börjar det bli dags å sova snart. Ska till stundievägledaren å prata lite imorgon hade jag tänkt. Passar på när jag är ledig..



Nattis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0