Mys onsdag

Syrran och hennes boyfriend kommer hit alldeles strax. Dom var nere i centrum för en liten stund sen. Så dom tänkte hyra med sig en film å köpa med sig lite mat. Nu ringde dom precis å undrade om jag hade ris eller potatis hemma. Dessvärre har jag det mesta förutom just det. He he.

Var nyligen ute och tog en lång promenad i nyckelviken med Lena. Nyckelviken är guld värd så här års. Så mysigt att promenera runt där! De har till och med ett litet fik, som jag måste prova nån gång :p Sen tog jag en tripp förbi Maxi för att inhandla lite godis. Man måste ju vara förberedd för imorgon kommer påskkärringarna! Hoppas hoppas att dom kommer hit också, för en gångs skull. Jag har inte fått en enda påskkärring på flera år. Lite sorgligt. Jag som tycker att dom är så gulliga juh. Så komsi komsi, kom gärna hit.... ALLLA. Jag har förberett mig i alla fall. OM. Man vet ju aldrig. *hoppas hoppas*

Bilden är från när vi var på Irland. Nu längtar jag också dit...

Kommentarer
Postat av: Petra

Oj vad vackert! Jag vill oxå! Blää, bara kneg framöver. :/

2009-04-10 @ 11:27:58
URL: http://pillijoks.se
Postat av: Mi

ja det är verkligen jättefint där. kneg ger pengar, som man sen kan använda till att resa. alltid nåt positivt :)

2009-04-10 @ 14:59:00
URL: http://mignus.blogg.se/
Postat av: Lena

Visst är det underbart att bo så nära Nyckelviken!

Jag följer gärna med :)



Vilken bra bild på dig! Kneg och resande, that's the idea... Bara några veckor kvar :)

2009-04-10 @ 21:34:03
URL: http://lenalangelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0