Pluggis onsdag

Godmorgon!

Jag kan inte ens fatta att jag är uppe nu. Min sömn inatt har varit si så där å imorse kom Magnus in och ylade helt i onödan.. *suck*

En vän till mig frågade för ett tag sen när jag hinner med att plugga. Hon tycker att jag hinner med så mycket annat kul. Jag är helt enkelt inte en sån som säger till så mycket när jag ska plugga å inte. Men nu kan jag säga att idag ska jag in till SU och sitta måååånga timmar å bara plugga plugga. Jag ska möta upp en klasskamrat (kanske fler?) å så ska vi ha studiecirkel. Himla smidigt det där.... Att träffas för att plugga tillsammans.

Så nu måste jag pysa ner till bussen! Ha en bra dag allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Ses på universitetet och plugga tillsammans, vad mysigt det låter!

Hoppas det gick bra :)

2009-04-15 @ 17:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0