Så söt är min söt å så gick mitt läkarbesök


Jag kunde inte annat än att skratta. Så söt. Däremot hade han köpt hem leverpastej, jummie! Jag fick alltså äta havre cheerios i morse. Det var i alla fall fullkorn han hade köpt hem ;)

Var till läkaren idag också. Måste säga att det var den BÄSTA läkaren jag någonsin har träffat!!! Hon var guld, så henne ska jag göra till min husläkare. Sådeså. Annars brukar jag inte riktigt gilla vårdcentralen. Men här var det ovanligt trevligt måste jag säga. All personal som jag var tvungen att prata med innan jag kom till väntrummet var hur glada och trevliga som helst. Jag vet inte om det är vårvädret som gör det kanske? Men bra för mig var det.

Det var lite förvirrande att hitta rätt bara. Haha. Men guuuud så skönt det var att ha vårdcentralen så nära som jag har det. Jag kunde traska ner en kvart innan jag skulle vara där. Å sen gick det lika snabbt att komma hem. Så man måste inte bära med sig en massa onödiga saker heller. Helt perfa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0