Sammanfattning...

God morgon!

Det är inte lika fint idag som det har varit de senaste dagarna. Men det regnar eller snöar inte, så jag ska inte klaga.

Under påskhelgen har det börjat hända saker. Oj oj, vi har aldrig fått så mycket gjort som vi fick nu! Förutom att vi har flygit runt på olika middagar så har vi även:
  • satt upp tavlor i hallen (magnus)
  • tjackat ett matbord (magnus)
  • fått upp en "tavla" i köket (magnus)
  • fixat med blommorna (vi har rätt många nu..) (jag)
  • röjt i vardagsrummet (magnus)
  • inhandlat ett balkongfår (jag)
Som ni ser är det mest Magnus som har legat i. Han har haft nån konstig överskottsenergi. Han borde vara långledig oftare ju ;)


Före och efterbild på vardagsrummet

Vi har även som sagt kollat ut en matta som vi ska lägga på balkongen, konstgjort gräs. Så att det blir lite trevligare att vara där ute. Den kommer hem till oss nu snart vilken dag som helst. Å nu väntar jag bara på att dom ska sopa hos oss så att jag kan tvätta fönstrena. Det är sopat nästan överallt utom hos oss.


Titta så fint de har förberett i alla fall


Kommentarer
Postat av: jejca

Ingen balkong är komplett utan ett balkongfår ;) See ya soon!

2009-04-14 @ 10:53:14
Postat av: Lena

Vem vet, Pelle kanske får en kompis på min altan snart. Blev så förtjust i balkongfåret så jag ville ha ett eget :)

2009-04-14 @ 11:56:02
URL: http://lenalangelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0