Ska det pluggas så ska det

Puh, nu är jag äntligen hemma! Fy satan vad trött jag är nu. Vi har suttit på Universitetet i 8 timmar å pluggat. Man får sjukt mycket gjort (om man pluggar där) måste jag säga. Vi jagade rätt på våra lärare två gånger också, så dom fick komma ut å förklara vissa saker för oss. Jag å Mia är experter på att söka upp lärarna nu. Nu vet vi vart ALLA sitter, hehe, för vi har stört alla en varsin gång också. Inte alla idag alltså, utan vi har sökt upp dom förut för olika saker. Man måste ju utnyttja att dom finns där i byggnaden om man kör fast å ändå sitter där å pluggar :)

Vi har varit sjukt effektiva....

9:15-10:30 plugga

10:30-10:45 fikapaus (har nog aldrig varit så gott med en varm kopp te som då!)

10:45-12:15 plugga

12:15-13:15 lunch

13:15-17:15 plugga... där emellan nånstans hann jag med att köpa en kaffe, medan vi ändå skulle söka upp vår lärare.

Men sen har jag ju sjukt roliga klasskamrater också! Det gör väldigt mycket. Vi är experter på att filosofera kring alla problem.... å det är sånt man kommer ihåg sen under tentan. Å med tanke på vad vi håller på med just nu så är det nästan ett måste, så att man inte blir galen....

Juste, Jejca tittade förbi oss en sväng efter fyra också. Sorry darling om du fick tråkit! Jag får gottgöra dig nån gång.


Nu ska jag bara ta det lugnt å mysa resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: Jejca

Tråkigt? Jag? Aldrig! Ni pratade ju om kamasutra sex...nej jag menar fysik ;)



ritar figurer som ser ut att ha sex

- Har dem grannar?

- De här också?

- Ska det vara ovanpå varandra?



( Vi det laget var det enda jag hoppades på att de hade gardiner ;) )

2009-04-15 @ 20:17:56
Postat av: mi

kemi var det ;) du glömde att de pangar på varandra också hahahaha sjuuukt kul man kan ha med det där! det spelar ingen roll om de har gardiner eller inte... hela den grejen går ut på att man ska kunna höööra hur många grannar dom har. det där är ändå inte det värsta!

2009-04-15 @ 20:44:10
URL: http://mignus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0