Sommartider - Gyllene Tider



Är inte det en klassiker så fort det blir sommar?

Idag är det hur härligt väder som helst. När jag åkte hem med bussen så var det +13 grader ute å bussen hade takluckorna öppna. DÅ är det varmt. Å medan jag sitter där på sightsing bussen så börjar den spela Sommartider med Gyllene Tider. Så nu är det officiellt sett sommar. Det var alltså inte bussen som spelade den, utan radion som var på i bussen ;)

Det är så mysigt ute. Så när jag å Mia hade en paus mellan laborationen och labstädningen passade vi på att sätta oss på utegården i Arheniuslaboratoriet. Vi hittade en bänk inomhus (?????) som vi bar med oss ut i solen där vi bänkade oss. He he, det var lite roligt, för vi satt mitt emellan alla labsalar så alla kunde se oss. Där satt vi i en kvart å åt varsin frukt medan vi filosoferade lite.

Vi har fortfarande sol på våran balkong den här tiden!! Yesss. För vi har nämligen eftermiddags- / kvällssol. Helt perfekt läge!!! Så nu sitter jag och boris här tillsammans med öppen balkongdörr. Det är lite tråkigt ute på vår balkong än så länge, annars hade jag suttit där. Men men, detta funkar lika bra.


Min och Boris utsikt just nu. Myyys.
Men vi funderar på att lägga en mysig matta på balkongen.
Blir väl dags snart om värmen tänkte komma.

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad härligt!

Snart är det soooommmmaaaaarr!

Då ska vi sitta på er balkong och min altan (som förhoppningsvis får lite blommor snart) och dricka saft (eller nåt starkare) och bara mysa. Och så några turer till Grönkulla, såklart ;)

2009-04-03 @ 01:19:18
URL: http://lenalangelo.blogg.se/
Postat av: mignus

japp, det är så bokat!

2009-04-03 @ 09:33:41
URL: http://mignus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0