The List



Den var den vi såg. Micki å Tim kom alltså hem med en thriller. Helt okej faktiskt, å stundtals riktigt spännande! Det är en hel del sex i filmen (vilket chockade mig till en början, haha), så den som uppskattar det får lite extra kryddning. Jag vill inte berätta vad den handlar om, för det skulle förstöra spänningen för den som eventuellt vill se den. Det var ingen super duper höjdar film, men om vi säger så här - jag skulle kunna se den en gång till..

Till filmen bunkrade vi upp med glass och cappuccino med smak av mörk choklad. Det är sånt jag brukar ha hemma. Jummie! Tim var så söt, för det var han som ordnade både glassen och cappuccinon åt oss medan vi satt och kollade på lite foton på datorn. En riktig gentleman alltså!

The List alltså. Hade aldrig hört talas om den innan. Videokillen som jobbade här där jag bor var visst otrevlig... bra att veta. Nu ska jag försöka fortsätta att sortera bland mina bilder. Puh, det är inte det lättaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0