Liten utflykt är alltid mys

Glad påsk!

Kom på att jag glömde säga det sist. Bättre sent än aldrig ;) Vi har spenderat kvällen hos Frömans. Där bjöds det på god mat (lite fööööör god) och trevligt sällskap. Det är alltid lika roligt när man är där. Ingen påskmat tack och lov. För det fick vi igår, å kommer förmodligen att få imorgon med för då ska vi till Magnus mormor.Värdinnan för kvällen har börjat lära sig att jag inte dricker kaffe å att jag gillar te. Vin däremot går alltid ner :) Johan är kaxig som vanligt, å stackars brorsans tjej fick ta en hel del smällar under kvällen. Haha.

Tidigare idag passade vi på att storhandla mat. Så nu är våran frys proppfull igen. Det är tur att Magnus föräldrar bor rätt nära ändå, för då kunde de hämta upp oss å köra hem oss + alla kassarna. Annars hade vi dött på vägen. Lovar!

Jag kom på att ni nog inte har sett att vi har fått upp gardiner i köket. Jag glömde lägga upp en bild. Det är mycket mer hemtrevligt nu.Vi har fått låna ett par som passar riktigt bra i vårt kök. Perfa. Då slipper vi lägga pengar på det på ett tag.


Våra köksluckor är ju gråblåa, så gråsvarta gardiner passar alldeles finfint.
Det kommer bli läckert när vi är klara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0