Eldfödd

Jag är ju helt frälst i Stephen King, varför vet jag inte. Men jag läser hans böcker (har läst massor nu men inte alla) och jag ser filmer som baseras på hans böcker. Vissa bättre än andra. Men ikväll såg jag att filmen som baseras på hans bok Firestarter går! Den visas på tv4film som vi som tur är har. Jag ska alltså se den =) Om jag inte minns fel så tror jag att jag har sett den någon gång förut, men jag minns inte... så det ska bli kul att se den igen. Får väl se om den är bra. Jag tänkte koppla av under kvällen här med film, te och lite mums, så nu måste jag kila ner till butiken! Är det möjligtvis någon som skulle vara intresserad av att ha Stephen King kväll med mig någon gång framöver??? It would be so sweet!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Synd att nästan alla Stephen King-filmatiseringar suger...

2009-08-17 @ 20:21:45
URL: http://mignus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0