=)

Jag fick frukost på sängen idag!! Undrar om det kan ha nåt att göra med att Magnus tyckte jag skulle vakna till ;) Nu är jag uppe i alla fall efter en lång frukost, lite läsande i min bok och lugn och ro med musik.

Igår lyckades vi tillslut ta oss in till Kungsträdgården för att möta Elin och hennes brors flickvän som redan var där. Vi var ytterst sugna på varsin drink, så vi landade på Friday´s! Där hade dom läskigt många roliga drinkar och jag skulle gärna prova alla =) Alla beställde in varsin drink och så satt vi och flummade ett bra tag. Dock var jag så sjukt trött... kan inte förstå varför... men så jag och söt fick bege oss hemåt efter tolv. Vi promenerade genom Gamla stan, till Slussen, vilket var väldigt mysigt.

Tyvärr *irriterande* så glömde jag min kamera hemma hos Jejca när vi skulle gå, så jag kunde inte ta några bilder under kvällen. Men kul hade vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0