Fitta

När dom hörde av sig om sängen så trodde jag först att jag hade omtentan då. Men så kollade jag upp det och insåg att tentan är på onsdag istället, så det var ju bra. Av den anledningen så ringde jag upp säljaren och meddelade att det funkade utmärkt med en leverans någon gång mellan 10:00 och 12:00. Jag har ju upprop i morgon. FEEEEEL! Hah, upprop i morgon, vilket skämt? Jag har upprop på tisdag klockan 9:00. Ghaaa! Åh vad alla dagar och tider ställer till det för mig nu. Så i morgon måste jag alltså ringa upp dom igen och meddela att dom faktiskt inte kan komma då. Antingen efter tre, för då är allt färdigt. Eller annars så vet jag inte vilken dag? Alla dagar måste vara efter klockan tre. Jaja, det löser sig säkert. Jag får helt enkelt ringa dom i morgon och sen ta det därifrån. Ingen panik - alla på en gång ;)

Kommentarer
Postat av: Jejca

eehumm....kalendern du köpte? ;) Bara ett förslag...blink blink, drick lite tenta-te så löser sig allt ;) ( du kan ju ge dom "muta-chokladen" om de bråkar med dig).



puss

2009-08-17 @ 00:49:21
Postat av: Petra

Vilket språk! :S

2009-08-17 @ 10:35:23
URL: http://pillijoks.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0