Hum..

Pride paraden håller på som bäst och här sitter jag hemma... Hua, jag vaknade nyss... helt slut är jag. Jag undrar vad jag gjort i veckan som varit så jobbigt? Jag få helt enkelt möta upp tjejorna senare ikväll då vi ska till kungsan och kolla på nåt dragspels-band. Det ska bli skoj!

Igår: Först vad jag på föreläsning som denna gången handlade om strategier , vilket var väldigt intressant. Sen åkte jag direkt hem till Stille och Linnea där dom hade sparat thaimat åt mig. Mums! Thaimat, viiiiin och lite spel började vi kvällen med och sen när vi var klara gick vi över till nån Robin som bodde bara 5 min bort. Där hade dom en hemmafest med massa ansikten som jag känner igen. Faktiskt så var det riktigt trevligt! Dock stannade vi inte så jätte länge, då jag var trött och skulle upp i tid idag.... Vilket ju ändå inte hände ≈⁄ .. Men jag måste ju säga att det var en lyckad fredag och det var ett tag sen jag var med och träffade Magnus boys nu, så!

Team Mignus!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0