Ingenting speciellt, egentligen.

Puh så varmt det är ute! Kom nyligen hem från en liten promenix till forum. Jag kände att jag behövde komma ut och röra lite på mig, så seg som jag var. Så jag drog med mig Magnus, han skulle ändå gå och träna sen och forum är på vägen så.. Vi passade på att besöka syster, som vi har fått lite papper från. Men synd nog hade hon redan ätit lunch så jag traskade hem igen när grabbarna grus drog till gym:et. Så nu sitter jag här hemma och svettas som en gris. Grose! Ska koka lite nudlar och kolla på webtv tills det är dags att laga middag. Vill inte äta alltför mycket nu så nudlar blir bra.

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har! Love ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0