invigde greens villa


 

igår kväll var det skräckfilmskväll, på gröna villan, på schemat över vår insparque. jag lyckades lura med mig lena dit också. jag kände knappt igen någon där, men det gjorde inget för det var väldigt nice i alla fall! mysigt hade vi det med massa kuddar och popcorn. dom hade fyllt flera stora pappkassar med popcorn, så det både räckte och blev över =) två filmer hann vi med. efter den första filmen gick väldigt många så det blev inte riktigt samma trånga mysiga stämning, men det gör inget för andra filmen vi såg var "the others" och den är väldigt bra så. första filmen var nån tim burton film, kommer inte ihåg vad den heter men det säger ju allt.... den var hur flummig som helst, men skön. kvällens tema gick i spökfilmer, därav dessa två. mycket bra sätt att spendera en fredagskväll på. och på måndag ska jag gå på beachparty med drinkblandartävling, det låter spännande. sugna på att bli naturvetare nu? ;) 


Kommentarer
Postat av: Lena

Beetlejuice hette filmen. Lungt en av de konstigaste filmer jag sett. Men det är ju Tim Burton. Det förklarar kanske en del.



Skräckfilmer med ett gäng härliga människor och popcorn i överflöd. Riktigt mysigt var det. Något man bode göra oftare på fredagkvällar blink blink



kram

2009-08-22 @ 16:21:24
Postat av: elin!

ahaaaa... jag gillar ju tim burton skarpt... MEN har väldigt svårt för just beetlejuice =(

inte ett bra första-val för nån som aldrig sett en burton-film (då blir de väl avskräckta å vägrar se fler) =/ nu har ni säkert sett andra filmer av honom(?), men iaf..

2009-08-22 @ 17:36:29
Postat av: mi

Lena vi får börja planera inför halloweenpartyt tycker jag.. lite samma sak ..... nästan ;)

2009-08-24 @ 00:12:04
URL: http://mignus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0