Lite uppdatering =)

Oj nu var det ett tag sen jag skrev något. Först var jag väldigt trött och seg, sen var jag så trött att jag knappt kunde stå och sista dagen var jag så trött så jag knappt kunde säga vad jag heter. Å igår spårade det ur totalt då jag och en tjej i min klass satt och nycklade tillsammans, då bröt en enorm skratt-epidemi ut. Herre gud säger jag bara, som vi skrattade så vi grät. All trötthet bara sköljde över oss. 

Men idag mår jag kanon. Jag började dagen med att ta emot ett samtal från ica där den söta tjejen meddelade mig att hon har en extratjänst åt mig. Jag har fått jobbet!!!! Så jäkla nice alltså! Nu går visst allt min väg. Detta tänker jag fira med mina basårsvänner. "Firandet" var dock redan förbestämt ;) Vi tänkte börja med Gröna Villan på SU, med billig öl och dricka, sen drar vi säkert vidare in mot stan. Vi ska nämligen hålla på längre än till midnatt denna gång. Kommer bli riktigt skoj! Det var ett tag sen jag träffade dom nu, har ju varit sommar och så... i miss them. På Gröna Villan är det säkert någon rolig prick från min nya klass också, det är perfekt - två flugor i en smäll. Men först ska jag fira med söt, ska försöka övertala honom om att vi ska äta på Där med pasta, som ligger precis här i centrum där vi bor.

Men nu ska jag fira ännu en gång med lite you-did-it-girl-te =) 
Får ju inte glömma att jag hade en mycket trevlig lunch med Jejca och hennes nya klasskamrat med mycket fint namn på restaurangen Lantis på Universitetet tidigare idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0