Magic

 
Jag och söt har nu tagit en runda spel i magic. Detta spel spelade jag och en kompis en del när vi var mindre, men sen dess hade jag nästan glömt bort att det fanns. Tänka sig att folk fortfarande spelar! Jag fick lite mersmak av det när vi provade lite hemma hos Stille igår, så idag byggde Magnus ihop en spelbar lek åt mig med sina vita kort som han har. Jag har fastnat för färgen vit.. det låter ju helt klart snyggast, å korten är fina! Med min nybörjartur så lyckades jag precis vinna över söt i en omgång som vi spelade =) Kommer jag att bli beroende av magic nu?

Fast nu ska vi göra oss i ordning och åka hem till Jejca och sen ska vi som sagt till Kungsträdgården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0