Nä nu måste jag rycka upp mig!

Usch jag har värsta PMS:en idag... Eller något är det i alla fall. Jag är allmänt grinig bara. Så nu har jag satt på musik i lurarna på högsta volym för att spela bort irritationen. Om ni undrar vad sjutton jag gör hemma så är detta en anledning. Jag blev helt enkelt irriterad över min föreläsning jag skulle ha i morse, jag fick för mig att den var helt onödig och det störde mig. Den skulle i och för sig handla om fåglar och dom fåglar som kommer på tentan har jag redan koll på. Så. Men det hade ju dock varit skoj att hänga med klassen idag. Fast imorgon ska vi på exkursion till en sjö där vi ska få prova på fågelskådning =p Haha, vi biologer alltså..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag dra ut en sväng, pöss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0