Party på Gréens Villa

Vilket drag det vart igår! Efter ett tag på Gröna Villan så fylldes dansgolvet med massa glada studenter som hoppade runt, inga pretto-dansare här inte. Detta gjorde att vi efter mycket om och men även fick upp Ted på dansgolvet ;) Det var även en del biologer från min klass som var där, vilket var skoj. Men jag hängde inte så mycket med dom under kvällen, då jag var där för att umgås med mina basårsvänner. Men vi pratade så klart! Å jag och två tjejer i min nya klass tog varsin tequila shot tillsammans. Hehe. Det var skoj. Jag hade självklart med mig kameran men det går inte att föra över bilderna till denna dator.... vi använder just nu Magnus Macbook, då min dator inte har nåt virusprogram just nu. Men jag har lovat tjejerna att jag ska lägga upp alla bilder som är tagna på våra partyn och under våra pluggperioder på facebook. Så det kommer. Dom hade öppet till 05, så det slutade med att vi stannade där hela kvällen i alla fall. Billig dricka också =)

Var hemma halv fyra i morse. Åh som vi hade kul! Jag saknar verkligen att hänga med basårsgänget. Det är nu det börjat sjunka in att vi inte ska sitta på föreläsningar tillsammans längre... å det känns lite sorgligt faktiskt. Trodde aldrig att jag skulle fästa mig så mycket vid några under det året. Tur att det verkar som att vi kommer ses och festa lite då och då fortfarande. Härligt!

Nu tänkte jag kolla på en svensk-finsk drama som går på 1:an. Den verkar riktig bra. Började nu halv.. Magnus är förkyld så han har deckat i sängen redan. Sötis.

inga bilder från igår kväll, men jag hittade denna från när vi var på Springsteen konserten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0