Puh.... hemma igen

Tentan gick bra, tror jag. Vi fick ha både boken och miniräknare, så hur mycket fel kan det egentligen gå? Efter tentan åkte jag direkt hem till Magnus föräldrar där vi blev bjudna på fika. Jag fick lite middag också =) Men nu har jag slagit mig till ro framför datorn, med lite surfande, och en rom och cola. Endast bara för att det är fredag och jag har skrivit tenta! I morgon är det dags att sadla om och börja läsa på ordentligt inför tentan i Analytisk kemi.. (fick massa bra hjälp idag!!) .. ska hem till Jejca på kvällen och plugga med henne. Hon en hemtenta? Och jag kemi. Funny. Men innan dess ska jag hinna med lite skoj.  Man måste ju hinna koppla av liiiiiiiiiite mellan tentorna i alla fall.. Annars går man crazy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0