söndag

idag var jag väldigt seg hela dagen. jag vaknade typ klockan ett, vilket är rätt sent... så jag åt frukost och diskade lite och sen var klockan redan tre. då syster fixat pengar till mig från pappa så var vi tvungna att ta en promenad till forum, men det var bara bra för det var härligt väder och då är det trevligt att promenera runt. medan vi står där och flummar med personalen så ringer det i magnus mobil. då passade jag självklart på att beställa en latte haha.. medan han tittade bort ;) det var i alla fall stille som ringde och frågade om vi ville komma på middag hem till dom. spontana som vi är tackade vi självklart JA! vi köpte med oss värsta coola sparkling pink lemonaden som vi hittade i den söta lilla butiken här nere. å den var faktiskt god. å den var rosa. å den smakade lemon. det vart en mycket trevlig kväll och ett bra avslut på denna vecka.

 

imorgon blir det skola och sen en öl med tjejerna på kvällen. ses! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0