Tentadags



Jag bjuder på en gammal bild (den är från förra sommaren då jag hade cocktailparty) för så här glad som jag är på bilden är jag nu också. Magnus söta arbetskollega ska hjälpa mig lite med den Analytiska Kemin. Tack tack tack! Magnus ringde och väckte mig och sa att jag skulle komma till deras jobb efter lunch idag. Jag kan behöva all hjälp inför den tentan nästa vecka. Hua. Måste spika den denna gången, annars är jag i princip körd. Därför känns det skönt att en kemilärare tänker hjälpa mig på traven. 

Sen efter att jag har varit där så är det dags att åka och skriva tenta i spelkursen som jag har läst nu. Den tentan är 16-20, vilket är bra med tid, och vi får ha boken med oss på tentan, så det ska nog gå bra. Den är dock inte lika viktig, då den inte ingår i min utbildning, men kursen är rolig så jag vill ju klara den bra ändå. 

Wish me luck! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller en mental tumme för dig ikväll då! =)



vettu, jag har äntligen blivit kallad till provsmakning nu wooo på måndag (kl 16) ska jag käka pasta... ska du oxå smaka pasta?

2009-08-14 @ 12:09:11
Postat av: jejca

oooh beautiful eyes

Hoppas det går bra med pluggandet... jag sitter md slutspurten nu kaaaoooossss puss!

2009-08-14 @ 13:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0