Mys

Anledningen till att jag inte hunnit blogga är för att vi kör en städdag. Vi totalsanerar i hela lägenheten. Men just nu tar vi en liten paus. Jag är dock klar med mina städområden (är lite snabbare än Magnus på att städa....) fast jag funderar faktiskt på att vara snäll och hjälpa honom med resten också =) Är på så bra humör så. Så kan Magnus sortera våra böcker efter färgkod, hihi.. han vart lite inspirerad där av Tora. Men det kan säkert vara läckert med vår lösning. Eller vad tror ni?



Igår blev vi bjudna på middag hem till Tora och Andreas, det var sjukt mysigt! Vi fick fint kött, rött vin och massa fika. Sen blev det en hel del pratandes, så vi kom inte hem förs efter två nån gång i natt. Så kan det gå när man har roligt. Lekte lite med söta Siri ute på gården där också. En liten tripp till Ulriksdal hann vi med också.

I morgon startar mina studier på riktigt. Tajt schema på en gång, så det är full rulle nu fram till julledigheten (som iof börjar redan 3 december, helt sjukt). Vi börjar med Faunisitik och en "tenta" på det redan om två veckor. Men jag klagar inte, det ska bli så sjukt roligt bara! Än så länge i alla fall ;) Nej nu ska jag kolla min mail och lite bloggar och så... vi hörs!                                                                                   Puss ♥

Kommentarer
Postat av: elin =P

va spännande det låter me skolan =) faunistik låter som att ni pluggar om fauner, men så kul vet ja att det inte är =/

2009-08-24 @ 23:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0