Soon I´m leaving

Denna låt tillägnar jag alla som måste genomlida hjärtebekymmer, jag lider med er!

Nu har jag packat klart och snart åker jag till Finland! Båten går strax efter åtta tror jag. Jag tycker inte riktigt om finlandsfärjorna men jag ska nog överleva resan dit. Som tur är så har vi ju hytt, så då kan man sova bort allt om det blir för jobbigt =) Jag kommer som sagt att vara borta till på fredag kväll vilket betyder att jag inte kommer kunna uppdatera bloggen. Jag kommer alltså att ta semester. Om ni vill kan ni ju smöra lite för Magnus, så kanske han uppdaterar lite. Man vet ju aldrig ;) 

Annars så får ni ha det så bra i veckan! Det kommer jag att ha. Jag ska äta mormors mat *bli tjockis* och hälsa på massa andra söta släktingar. Alla våra släktingar bor på landet vilket är himla mysigt. Så jag kommer definitivt att kunna koppla av lite. Frisk luft får man också. Ska bli skönt! Det var två år sen sist jag var där och det är ju lite sorgligt .. släkten borde man träffa oftare. Faktiskt. Men bor dom på andra sidan sjön så.. hehe. Jag undrar vad prinsen tycker om att åka båt.

Nu ska jag laga mat, puss på er alla *smack*  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0