2 flugor i en smäll

OMG, nu har jag precis pratat med en (för övrigt jätte gullig) tjej från Ica. Ni vet jag sökte ju dit innan sommaren och så hörde jag ingenting under hela sommaren. Men nu har det gått vidare och jag ska komma ner och prata med henne på torsdag. En kortare intervju som hon uttryckte det. Jag har redan skämt ut mig lite nu i telefon så how bad can it be? Hoppas, hoppas, hoppas! Tänk om allt nu helt plötsligt går rätt för mig. Om jag äntligen påbörjar min utbildning och samtidigt får ett grymt extrajobb som ger mig cash. Lycka! Hon var lätt att prata med i alla fall. Magnus har tydligen haft henne som chef tidigare också =) 

Sängen har ju kommit nu också. Men gaveln råkade ut för en liten transportskada, så killarna som var här skulle komma tillbaka med en ny. Roliga boys det där. Å holy camoly så gick sängarna in i vår extremt pytte lilla hiss (tydligen inte så liten). Sen kommer de att sätta upp gaveln också, det trodde jag inte ingick... men tydligen. Sweet! Sängarna är på plats i alla fall och dom är både skööööna och snygga. Bild får ni när gaveln är på plats också. Nu tänkte jag faktiskt prova sängen också... tänkte ta med mig min sudoku-tidning och vila lite. Var ju uppe ovanligt tidigt i morse. 








Det gäller ju att vara lite försiktig nu så att man inte åker på svininfluensan ;)









Kommentarer
Postat av: tora

Härligt!!!! Lycka lycka till :)

2009-08-18 @ 18:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0