50 års festen



Så här såg jag ut igår. Jejca fixade hår och smink på mig!
(om du klickar på bilden blir den såklart större) Lena tyckte att hon var överklädd igår, men näää, du var ju skitsnygg!! Å om du var överklädd vad var då jag? Haha.


Det var riktigt kul igår!
Jag är glad att hon bestämde sig för att ha en stor fest. Först tänkte hon inte fira alls. Men detta var en höjdare! Vi höll till i en lokal ute i Nacka.Folk var lite halft sega på att dansa, men nåra var uppe lite till och från. Jag och Lena var nog dom som dansade mest tror jag :) Sen så hade vi ju Jejca där, som skötte allt runt omkring. Du var till en stor hjälp ska du veta!

Det blev inte sådär jättesent, trots att vi stannade kvar och hjälpte till att röja. Men sen när jag väl kom hem så var jag så sjuuukt trött att jag faktiskt gick och la mig direkt.

50 års fester är inte alls så dumma. Detta är den andra som jag är på och båda har varit väldigt lyckade.Den förra var när min moster fyllde 50 år.

På begäran så kommer jag lägga upp lite bilder från festen i ett inlägg snart! Jag fick hela 86 bilder. Å då har jag raderat några också som vart suddiga eller dåliga på annat sätt. Så man kan säga att jag var som en paparazzi igår ;)

Här är i alla fall en bild på när vi flickor står och dricker te precis i slutet av kvällen:


Kommentarer
Postat av: tora

va fiin du va !

2009-02-15 @ 18:13:40
Postat av: Lena

Inte van vid att springa runt i klänning bara, haha. Men kul var det.

Din klänning är ju vrålsnygg, M! Diggar fickorna ;)

2009-02-15 @ 20:31:02
URL: http://lenalangelo.blogg.se/
Postat av: mi

till tora: tack!!!



till lena: nej det är inte lätt i början, men du va jättefin. vi får gå ut o parta i våra klänningar nån mer gång... så du vänjer dig, för du passar faktiskt väldigt bra i klänning!! :)

2009-02-15 @ 22:52:06
URL: http://mignus.blogg.se/
Postat av: Jejca

Herrrreeguuuuuddd vad sliteen jag ser ut ;D ( Inte så jätte konstigt försig jag var död när jag vaknade i morse) Ses imorgon! Puss!

2009-02-15 @ 23:46:18
Postat av: Lena

Mi: Taaack!! Det bättrar verkligen på självförtroendet att höra sånt där.

Jejca: Vilket kanonjobb du gjorde! Förstår att du var trött, som du sprang runt.



Riktigt trevligt att avsluta kvällen med en kopp te.

2009-02-18 @ 00:52:33
URL: http://lenalangelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0