Är det nån som (på allvar!) tycker om att diska???


Puh! Nu kan jag äntligen sätta mig ner och ta det lite lugnt efter en lång dag å mycket disk! Magnus sa att jag skulle få en myskväll om jag diskade och gjorde det fint i köket. Så lättmutad man är. Men jag upptäckte att vårt diskställ är betydligt bättre än vad jag trodde. Nu är det alltså både snyggt och praktiskt. Det går alldeles utmärkt att stapla saker på varandra, nästan hur högt som helst också. Yes! Så nu har jag staplat upp halva vårt kök där. Fiiiint. Så nu får jag en myskväll ;) Eller hur, eller hur!? Mina händer är alldeles skrynkliga. Hej mormor, hej. Hihihi dags å smörja in dom med body butter igen ♥

Bäst jag passar på å slappar lite. För imorn är det pluggisdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0