Biolördag

Som jag har sovit gott i natt!

Nu sitter jag här med en fullt uppbunkrad frukost som jag snart ska sätta i mig. Det är en grej som är skönt med helger. Man kan äta en ordentlig frukost i lugn och ro. Å ta tid på sig. På morgonen är man ju så trött och stressad så. I alla fall om man heter Mi ;)

Snart ska jag å Magnus på matiné bio. Vi ska mysa till det lite och gå på bio klockan ett. Jag ska äntligen få se filmen som jag har velat se ända sen jag såg trailern! Jippiii. Jag har väldigt höga förväntningar på filmen, så nu hoppas jag verkligen att den lever upp till dom också. Men det tror jag.

Nu ska jag göra mig iordning. Ha en bra lördag allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: jejca

Åh, mys mys :) ( Men ni kommer dö av ..ja...)

2009-02-21 @ 12:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0