DuZzzZZzza är ju skönt!


Här är vårat badrum/duschrum/toalett för er som inte sett lägenheten..

Det slutade med att jag somnade i duschen! Haha så typiskt mig :) När jag skulle sätta på tevatten gick jag förbi badrummet för å tvätta ansiktet. Men så kom jag på den briljanta idén om att jag kunde duscha istället. Det är ju så varmt å skönt! Speciellt när det är jag som duschar ;) Fråga Magnus, han tycker att han döööör av värme om han ska duscha med mig. Så jag tog med mig min sudoku tidning (den som ligger på handfatet i bilden)... Ja, jag är lite knäpp, jag gillar att lösa sudoku även i duschen. Å vet ni vad! Jag lyckas även hålla tidningen torr... De ni, ha!

Men det blev inge sudoku löst. Jag satte mig ned på golvet. Å sen var jag så trött så jag somnade helt enkelt. Det är väldigt skönt att sova i duschen faktiskt. Men det är ju så klart skönare att sova i badkaret. Tur att vi ska skaffa badkar så småningom! :) När jag vaknade till helt så var mina händer helt skrynkliga. Hej mormor, här kommer jag. Så nu måste jag smörja smörja dom med min alldeles skööna body butter.

Jag duschade i hela två timmar. Helt otroligt. Nu är jag vråååålhungrig igen. Så jag får fixa nåt å äta. Sen sen ska jag plugga lite inför fysiktentan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0