En riktigt stor segisdag..

<--------- Lite såhär ser jag ut nu.... Yogan som vi skulle gå på har blivit inställd :( Det var tydligen bara 4 stycken anmälda till onsdagskursen. Jag som hade sett fram emot den så sjukt mycket! Som tur är så får vi ju självklart tillbaka pengarna. Å så har jag upptäckt att Sats (som jag har träningskort på) har just Ashtanga Yoga som gruppträningspass.Så jag får gå på den istället! Dock får jag inte mitt trevliga sällskap, vilket är lite trist.... Men det finns säkert nån rolig typ där. Typ.

Annars så sov jag väldigt länge idag. Eller.... jag vaknade 12:00 (sent?) å sen låg jag kvar i sängen och löste sudoku tills klockan var 15:00 nåt sånt. Sen kom Magnus å ville mysa lite (snarare jag som ville ha pill i håret). I utbyte mot att jag ska ta hand om all disk vi har så fick jag frukost på sängen + pill. Snacka om att sälja sig billigt! Men det var mycket nice, såhär en seg söndag.

Sen har vi varit på middag hos hans föräldrar. Hela familjen var där. Å lite snack om festen vart det också. På lördag smäller det! Detta är anledningen till att jag inte har hunnit blogga idag. Jag har varit sjuuukt seg! En riktigt segisdag vart det.

Men imorgon har jag tenta så nu är det bäst att jag går och lägger mig! Nattioo ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Tjohoo!



Inte lagt ut nåt om stand-up kvällen än? Jag hann först! ;)

Haha, jag vet... borde inte sitta uppe kl. halv tre och blogga, men... NU ska jag gå och lägga mig iaf. Snart så.



Tack för en trevlig kväll!

2009-02-12 @ 02:37:42
URL: http://lenalangelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0