Girlfriends are really important



Igår var det tjejkväll! Riktigt mys med dessa måndagsdejter som vi har börjat med. Vi borde fortsätta med det sen även när vårt uppdrag är genomfört. I alla fall att vi har en dag i veckan inplanerad. Måndagar verkar ju ha funkat fint hittills så :) Vi är fyra tjejer som trivs väldigt bra med varandra och som har känt varandra nu i flera flera år. Lite som Sex And The City gänget.

På våra måndagsdejter så bjuder värdinnan på en enklare middag. Då pratar vi alltså ENKEL. Å sen pratar vi bort kvällen. Igår var vi hemma hos vår egna lilla Carrie..

När jag skulle åka hem sen så var klockan så mycket att tunnelbanan hade slutat gå. Vilket innebar att jag skulle åka nattbuss in till Centralen och sen därifrån ta nattbussen ut till Nacka. Men grejen var att det var två helt olika hållplatser som jag skulle ta mig emellan! Åh herre gud... jag som är experten på att hitta i city, speciellt mitt i natten (not). Men jag lyckades hitta en hållplats som bussen gick från sen!! Det var inte den jag skulle till, men det spelar ju ingen roll :) Hem kom jag i alla fall! Det som jag trodde skulle bli min läskigaste resa blev helt tvärtom. Det var så lugnt och skönt att åka hem på det här viset. Men för en stund där så ångrade jag att jag inte åkte samtidigt som dom andra brudarna.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska verkligen fortsätta med dessa :)

Bio på torsdag, puss!

2009-02-17 @ 15:43:17
Postat av: carrie

Fan vad gay, mitt namn försvann!

2009-02-17 @ 15:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0