Happy Valentines Day



Den 14: e februari. Alla hjärtans dag. Det ska firas, japp! Vi ska på världens bästa 50 års fest!! Haha, det är vad jag förutspår alltså, så nu hoppas jag att det också blir så. Men det är nog nemas problemas. Så ska jag ha en av mina darlings där som ska jobba med lite medan vi partar :) Magnus mamma var så rolig i söndags förra veckan när vi var där på middag. " Bara så ni VET så är det bara EN som får betalt på lördag, och det är Jejca"  Som om vi hade räknat med nåt annat. Som hon har varit stressad över allt. Stackars.

Just nu är dom alla i lokalen och fixar med bord och stolar. Å annat smått som behövs. Jag behövdes tydligen inte så jag passade på att stanna hemma å fixa och dona. Magnus har legat och hostat heeela natten så jag är sjukt trött å seg. Fast han måste vara betydligt tröttare än mig. Detta kommer bli kul!



<— Den här bilden tillägnar jag min söt, puss på dig ♥




Kommentarer
Postat av: Jejca

Jävar vilkt härjj i går!! Jag landade i soffan med en bit tårta när jag kom hem...vandrade inte i säng för en halv 4. Sliten idag iallafall men det var kul :D

2009-02-15 @ 11:58:43
Postat av: mi

Haha ja verkligen! Riktigt kul att ha dig där :D hoppas du får användning av all mat du fick med dig!!!

2009-02-15 @ 22:49:37
URL: http://mignus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0