Heeeeeelg


Dom målar om i vår trappuppgång. Ni som har varit här vet att det var gulorange innan. Så det kommer bli riktigt fint nu!Det gäller bara att vara försiktig när man kommer hem å är trött, så man inte stoppar händerna vart som helst. Då blir det en fläckig trappuppgång ;)

Äntligen så är det helg igen! Jag är helt slutkörd efter denna vecka. Idag var jag också så seriös att jag skrev klart laborationsrapporten och skickade in den direkt efter att jag kom hem..... Blev precis klar. Puh.

Idag är det fredagen den 13:e (dock har jag hört att det endast är den i november som räknas, men ändå). Detta kommer vi att fira med att kolla på Den edsvurna som går på 1an 22:00. Jag försökte smått få till att vi skulle kolla på Pans Labyrint, som vi har hemma, men det tyckte inte Magnus. Han säger att han har sett den alldeles för nyligen. Jag säger att han tycker den är alldeles för läskig! Ha. Men Den edsvurna går bra, det är ju trots allt en thriller.

Å imorgon är det PARTY! 50 års festen går av stapeln 17:00 och håller på hela natten. Jag har faktiskt laddat inför denna. Å så får jag använda min nya klänning för första gången också. Party, party

Nu ska jag dricka vatten, jag är så sjukt törstig. Ha en bra kväll alla!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0