Jag och mina glasögon!


(du kan klicka på bilderna om du vill se dom större)

Äntligen har dom kommit. Idag var jag och hämtade ut mina två brillor. Som sagt, ett par svarta (dom till vänster) och ett par röda (dom till höger). Dom svarta ska jag ha ikväll när jag ska kolla på Melodifestivalen! Jag har som ni ser redan provat dom... Var ju även tvungen att visa för Magnus, som inte sett dom innan. Sen var syrran så snäll och fotade åt mig :) Optikern sa att det i början känns lite konstigt å man kan bli yr å illamående. Sen så kunde det kännas extra långt/kort till golvet. Jag känner redan av allt. Haha speciellt det där med golvet. Men nu mår jag dessvärre redan lite illa :/  

Jag får helt enkelt vänja in dom sakta men säkert genom att ha dom på mina föreläsningar. Ååååhh äntligen kommer jag att SE ORDENTLIGT vad som skrivs på tavlan. Har varit lite jobbigt att sitta och kisa hela tiden eller kolla på vad grannen har skrivit. Å ibland även fråga.

Näjj nu ska jag hjälpa till med teet. Mys. Det blir löste med smultronsmak för min del å Micki tar krämig persikosmak. Snart börjar första deltävlingen i Melodifestivalen... Ha en trevlig kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Jejca

Fin

2009-02-07 @ 22:21:19
Postat av: tora

snygga!!!

2009-02-07 @ 22:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0