Klagostund

Detta mail är nu ANDRA gången jag får tillbaka:


This is an automatically generated Delivery Status Notification


THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

Delivery to the following recipient has been delayed:

Detta får jag efter att jag så snällt försöker skicka in min laborationsrapport! Jag började ju redan i fredags förra veckan med att försöka skicka in den. Så får jag sen massor av liknande svar under några dagar å tillslut så säger dom att det inte funkade. Så jag skickade om allt i måndags. Men tydligen funkar det inte nu heller. Arrrgggh, det som är så irriterande är att jag för en gång skull gjort klart den i tiiiiiiid och vill ha den rättad!

Hahaha I-lands-problem till max..

Jag ska nog maila Mia och höra om hon har lyckats skicka in sin. Jag orkar ju inte skriva ut rapporten och ta med den på fredag. Det är ju slöseri med papper när man kan maila in dom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0