Lite fler bilder!

Här kommer lite crazy bilder från 50 års festen också.. Lyckades fånga en hel del roliga minnen under kvällen också. Enjoy! :)

Kul på dansgolvet



En glad tok underhåller en annan glad tok ute i köket



Parteeyy!!



Tre flickor som vilade fötterna ett litet tag



Nu känner vi oss riktigt duktiga efter allt städande!




Haha jag har en inspelad filmsnutt på dessa två sötisar också! Men den vågar jag nog inte lägga upp här? Jag har i alla fall sparat den på datorn och jag lyssnade på den nyss faktiskt. Jag har suttit med laborationsrapporter å behövde muntras upp sen.... Å glad vart jag! :)





Kommentarer
Postat av: jejca

aahaha alla e vilda ;D kommer bli grmt album .. men jag ser ju helt tjock ut!!!!!

2009-02-18 @ 14:10:44
Postat av: mi

tjock??? vartdå`!!???? hahaha årets skämt va :D du ser het ut darling!! puss

2009-02-21 @ 19:17:23
URL: http://mignus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0