Lite lyxtid

Damernas Värld damp ned i brevlådan. Jag håller på och testar lite olika tidningar och just nu testar jag DV. Den är helt okej faktiskt. Den bästa jag har testat hittills tror jag faktiskt. Jag får se, jag ska testa fler är det tänkt. Funderar på om jag ska sätta betyg så jag vet se vilken jag ska välja.

Damernas värld är väl egentligen för lite äldre. Men jag gillar verkligen inte kändisskvaller och i cosmopolitan, glamour, elle mm så är det fullt av det. Såna sidor bläddrar jag bara förbi. Usch. Det intresserar mig verkligen inte. Vad har jag för nytta av att veta vad dom skämde ut sig med sist? Eller vad deras nya pojkvänner heter? Osv...

Innan testade jag Amelia. Det var också en bra tidning. Nu minns jag dock inte hur den var, så jag ska nog testa den igen. Man brukar få bra erbjudanden därifrån i alla fall, så det skadar inte :) Så jag testar alltså en tidning åt gången. Även om Magnus tror att det är fler. Men det är bara för att jag får gratisprover ibland när jag deltar i olika undersökningar å så.

Eftersom tidningen kom, så tog jag en liten paus. Jag hade min egna lyxtid. Bläddrade i tidningen och smörjde in mig med min body butter. Jag älskar body shops bodybutters! Jag skulle kunna ha alla hemma samtidigt. Lite jobbigt dock, haha. Men jag har faktiskt två stycken just nu. Fast den ena är snart slut.

Dessa älsklingar är det som jag har:




Kommentarer
Postat av: jejca

Haha du får nog läsa cosmo och glamour igen för det är inget skvaller alls. brukar vara e intervju med en skådis men sen är det mest mode m.m. :)

2009-02-05 @ 18:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0