Nu vart jag riktigt sugen på att gå ut och dansa




Jag satt och pratade med en vän som jag inte har sett eller pratat med på väldigt länge. När jag lärde känna honom så bodde och pluggade han i Uppsala. Numer så jobbar och bor han här i Stockholm. Å han har börjat dansa Salsa på la Isla! Himla skoj. Så vi pratade om att ses på la Isla nån gång. Kanske nu på fredag? Är det nån som skulle vara på?
Och observera nu att man INTE behöver vara duktig på att dansa salsa för att hänga där. Det ÄR kul ändå :) Så hojta till om ni vill följa med! Ut och skaka loss lite på dansgolvet, eller dricka fina drinkar.

Nästa vecka har jag massa tentaplugg så jag får passa på att festa nu i veckan :) Får se om jag kan få med mig Magnus också, jag tror inte det... men man vet ju aldrig. Det verkar som att vi ska till hans mormor på fredag också och äta kroppkakor. Kroppisar är ju så sjukt goda. Å Hornstull är ju faktiskt väldigt nära Fridhemsplan. He he.

Salsa is fun ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0