Skräckiskväll!

Sist såg vi Hide and Seek och ikväll är det dags för Dolt under ytan. Också en mycket bra film! Den går på 3an, 22:00. Lite sent men what the heck. Både jag och Magnus gillar denna filmgengre.
I just love it! Magnus blir oftast räddare än mig vilket är jätte sött :)
Dolt under ytan
känns som en klassiker. Jag tror jag har sett den cirkus fem gånger. Så om du inte har sett den så tycker jag att den är värd en chans ikväll.

Förut tittade jag väldigt mycket på skräckisar. Men det har blivit mindre av det nu och mer romantiska komedier. Jag har varit inne i en sån period då jag har varit i stort behov av kärlek och skratt. Tror jag ska dra igång mitt skräckistema igen! Så från och med nu ska jag kolla på massa skräckisar. Kanske till och med kan skriva om dom här i bloggen. Får väl se :)

Nu ska jag kolla klart på Sex and the city. Den serien sänds ju om nu. Å hittills har jag sett vartenda avsnitt! Ha en bra torsdagskväll allihopa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0