Var det våren som tittade fram där ett tag (?)

Idag har det varit en lång dag med massor att göra. Så det är inte förs nu jag är hemma och kan ta det lugnt en stund innan det är dags att gå och lägga sig igen. Heeelt slut är jag. Men kul har det ändå varit!

Å vilket härligt väder vi hade idag! Solen sken å det kändes alldeles vårigt. Bara för det så promenerade jag helt själv mellan AlbaNova och Frescati, en promenix på ca 15-20 minuter. Det är verkligen härligt att vara ute på Universitetet när det är sånt här väder. Ser fram emot när våren och sommaren kommer. Då kommer det bli massa plugg ute på gräsmattorna runtom.




Titta så mysigt man kan ha på SU!










Jag kunde inte låta bli att fota. Man blev bara så glad av all sol.

Jag visste hela tiden att det skulle bli en bra dag. När jag klev upp imorse, trött som få, så kände jag att det skulle bli en bra dag. När jag satt på min morgonföreläsning och nästan somnade, så kändes det som att det skulle bli en bra dag. När jag promenerade helt själv å sen åt lunch helt själv (mina klassisar var hemma å sov istället) så kändes det som att det skulle bli en bra dag. Å under hela min laboration jag hade var jag lycklig... som om jag laborerade för första gången, ALLT var spännande. Så nog vart det en bra dag alltid! Å solen var varmt välkommen. Tror att våren tittade fram ett tag där :)

Hoppas ni också hann med att va ute å njuta lite av det fina vädret vi hade idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0