Gårdagen i sin helhet

Jag lyckades somna så här igår. Efter melodifestivalen så tänkte jag kolla på Wallander filmen... Men jag var visst alldeles för trött för det så jag somnade mitt i. Sen när jag vaknade till så var klockan 03:30 å då kröp jag ner i sängen. Jag skulle egentligen åkt till syrran å kollat på melodifestivalen med henne. Men jag hade så sjukt ont i magen så jag blev hemma. Därav mitt liggande på golvet också ;)


Just ja. Jag och Magnus var ju på bio igår. Vi såg Changeling på biografen Sture. Den var bra. Dock hade jag nog lite för höga förväntningar på den tror jag. Missförstå mig rätt nu... Den var bra. Men kanske inte SÅÅÅÅ bra. Fast den var helt klart värd att se på bio! En gripande story när man tänker på att det faktiskt har hänt i verkligheten en gång i tiden.

Efter filmen så promenerade vi längs med vattnet till Slussen. Det var en riktigt mysig promenad! Mot slutet vart det lite kallt, men det var väldigt fint ute. Där fick vi hand i hand å bara njöt av stunden. Stunden för oss själva. Längs med vattnet, där Stockholm är som finast. Romantiskt eller vad!?

Titta så fint det var!





















Det var några av dom bilder jag passade på att ta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vackra bilder

2009-02-23 @ 17:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0