Kugghjulen snurrar för fullt

            
           



Jag undrar vart mina brillor tog vägen! När jag skulle gå ut i köket och lämna tallriken efter middagen så tog jag av mig dom för att de inte behövdes just då. Å de är fortfarande borta! Haha, crazy... Hur kan ett par brillor försvinna så där(?) Jag har till och med letat efter dom. Men icke sa nicke. Jaja, dom kommer väl fram förr eller senare. Som tur är så har jag ju två brillor så jag klarar mig :)

Jag har precis kollat på filmen Head in the clouds som gick på 1: an. Nån mer än jag som såg den? Den var lite skum, men betydligt bättre än vad jag hade förväntat mig. Å nu sitter jag och väntar på att Sex And The City ska börja. Jag tänkte faktiskt kolla på det innan jag går och lägger mig. Eftersom jag inte har varken nån föreläsning eller nån laboration imorgon så kan jag sova lite längre. Jag ska inte berätta hur länge jag sov idag för då skulle ni svimma, haha. So sweet!! ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Välkommen till glasögonanvändarnas värld ;) Som tur är (eller hur det nu blir?) har jag så dålig syn så att jag alltid har mina på mig och inte lägger ifrån mig dem. Fast SKULLE det hända att jag glömmer vart jag har dem blir det ju jobbigare förstås... hm du förstår vad jag menar ;)

2009-02-18 @ 00:47:15
URL: http://lenalangelo.blogg.se/
Postat av: Petra

Hehe jag tappar oxå alltid bort mina glasögon, eller så besöker små syskonbarn mig och gömmer dem under sänger tillsammans med mina fjärrkontroller.. De har en skattgömmar under min säng och jag är för stor för att kunna krypa under och leta..

2009-02-18 @ 10:05:02
URL: http://pillijoks.wordpress.com/
Postat av: jejca

Jag tycker filmen var jätte bra :) Ledset slut bara.... men det e kanske en jejca film ^^ Älskade modet och hur dom levde i den där lägenheten som ett konstnärskollektiv!

2009-02-18 @ 11:08:59
Postat av: Mignus

svar till Lena & Petra: hahaha ja eller hur!! det är fan kaos med glasögon.. allt kan hända ;)

svar till jejca: tror nog det var en jejca film ;) men den var fin faktiskt.. jag gillade också deras sätt att leva!



2009-02-18 @ 13:57:56
URL: http://mignus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0