Nu har jag bättre koll på mina bilder


Puh, jag har suttit och rensat bland mina bilder! Snacka om att det verkligen behövdes... I värsta fall så hade jag tre uppsättningar av samma bilder. Å då pratar jag om tex våra semesterbilder från när vi var i Dublin. Och det var ju inte nåra bilder som vi tog där. Så snacka om att jag har haft bilder som legat och tagit upp onödig plats! Det roliga var att de låg på lite utspritt på olika platser, men alla under mappen Mina bilder. Men nu har jag rensat å gjort det fint. Medan jag rensade så hittade jag en massa gamla roliga bilder.

Här är en bild från en sommar när jag och Lena var och badad. Vi passade då på att leka lite med hennes kamera som var ny då, som helt enkelt kan ta undervattensbilder :)



Å så hittade jag en bild på vår vattenväxt som vi hade i vårt första gemensamma boende. Vi gillade vår vattenväxt så mycket att vi till och med döpte den. Bertil fick han heta. Tyvärr så dog han rätt snabbt :(



Å en hel del annat men nu ska jag sova! Ska upp tidigt imorgon för att leka med Mia på fysikföreläsningen ;) Sen blir det måndagsdejt igen med brudarna!
Sov gott allihopa, nattiii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0