Vad är du för en frukosttyp?

Jag gjorde ett frukost test på Verum.. Det blev lite som jag trodde :)

Du är frukosttypen: Sömntutan

Morgnarna är en mardröm. Vad det blir till frukost beror på vad som finns hemma. Du längtar efter en stund vid köksbordet utan att vara så trött. Satsa på två frukostar. Drick ett glad mjölk, kaffe eller te och en ostmacka om du orkar. Ta med en yoghurt eller en frukt till skolan/arbetet som du äter på förmiddagen. Då får du i dig det du behöver.


Så här blir det faktiskt rätt ofta för mig! Jag tar alltså med mig frukosten till föreläsningen.. Haha. Är man trött så är man.

Om jag hade dessa muggar hemma hos mig så skulle jag bli riktigt riktigt glad! Sitter å drömmer om dom.. *vill ha* Filippa K muggarna från Rörstrand är ju så sjukt snygga! Å dom skulle göra sig mycket fint i mitt kök, då köket kommer gå i vitt, grått och svart. Yes, det blir till att spara pengar till dessa älsklingar...



Kommentarer
Postat av: Jejca

Jag har Filippa K muggarna ;D De är mycket goda att dricka ur....

2009-02-21 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0